środa, 4 września 2019

Skończyliśmy 8 tygodni - ostatni raz razem 😍


*   *   *

W ostatnią niedzielę minął 14 dzień poszczepiennej kwarantanny.
Nasze szkraby skończyły 8 tygodni, a to znaczy, że już bezpiecznie mogą odjeżdżać do swoich rodzin. 
To ten wyjątkowy czas, kiedy przeplata się radość ze smutkiem. Smutek, bo żegnam moje kochane maluszki i radość, którą czują nowy właściciele szczeniaczków, co oczywiste bardzo mi się udziela.
Cieszę się, że mogę osobiście poznawać rodziny, do których wyjeżdżają moje maluszki. 
To wspaniale, że wszyscy podzielają moją fascynację naszymi szczeniaczkami i mam nadzieję, że z upływem czasu miłość do bearded collie tylko będzie wzrastała.

*   *   *

Do nowych domków wyjechał już nasz rodzyneczek Lukier i przepiękna Limonka. W najbliższy weekend opuszczą nas Lawenda i Lukrecja.

Zaczyna robić się puściej.

~ ostatni raz razem ~

*   *   *

Na swoje rodziny czekają jeszcze trzy dziewczynki - Landrynka, Lili i Limba.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz